Znam taką jedną i to wcale nie jest bajka,
Czapka wpierdolka a na niej znaczek nike'a
Proste włosy, z przedziałkiem, no i crop top
Oraz buzię od makijażu ma okropną.
Czemu wy dziewczyny tak się staczacie
W jakieś pierdolone tumblr girl się zmieniacie?
Gdzie w Was prawdziwość i to co ma sens?
Przepraszam, nie wiecie. Tak mało go w was jest.
Gdzie w Was prawdziwość i to co ma sens?
Przepraszam, nie wiecie. Tak mało go w was jest.
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz